Tuesday, September 15, 2009

Bicara Pengarah Projek

Assalammualaikum w.b.t.

Bismillahirahmannirahim,

Saya mengucapkan syabas dan tahniah kepada rakan-rakan seperjuangan saya daripada pelajar pendidikan seni komunikasi visual dan pensyarah saya En Nur Azlan Zainudin , Puan Mila Salima, En Anis dan Cik Syuhada serta pensyarah-pensyarah yang telah berusaha untuk menjayakan ‘Degree Show Delightfull Penang’ .Untuk berjaya kita perlu berganjak untuk membentuk satu paradigma dalam kehidupan kita.

Saya yakin dan percaya melalui kursus ini pelajar mampu meraih seberapa banyak ilmu pengetahuan dan pengalaman bagi melahirkan guru yang berketahanan, berpengetahuan, berketerampilan, daripada segi fizikal, mental, rohani dan emosi serta berjaya melengkapkan diri dengan nilai-nilai murni selaras dengan Falsafah Pendidikan Kebangsaan.

Dengan ini, saya bagi pihak pelajar pendidikan seni komunikasi visual mendoakan semoga kursus ini dapat berjalan dengan baik dan lancar sebagaimana yang telah dirancang dan mencapai objektif-objektif asas kursus ini dengan cemerlang. Semoga usaha ini diberkati Allah s.w.t.

Sekian, terima kasih.

“ GIGIH ILTIZAM CEMERLANG “


Mohd Shahril bin Razali
Pengarah Projek Degree Show, Delightful Penang 2009.

No comments:

Post a Comment